Нетворкінг з інклюзивної компетентності
За результатами діагностичного анкетування вчителів усіх фахів Саф’янівської сільської ради, проведеного консультантами КУ «ЦПРПП» були визначені основні проблеми. Багато вчителів хотіли б отримати допомогу з питання інклюзивної компетентності.
Так, 22 грудня 2022 року на базі Центру, для вчителів групи №4 (лист Управління освіти від 07.11.2022 р. №01/01-13/1260) відбувся перший нетворкінг з теми «Поняття педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами. Категорії (типологія) освітніх труднощів».
Вчителі були ознайомлені з міжнародними нормативними документами, які є основою для запровадження інклюзивної освіти в Україні. Вчитель Новонекрасівського загальноосвітнього закладу, Чумаченко Ольга Павлівна, поділилася досвідом роботи вчителів школи з дітьми з особливими освітніми потребами. Розповіла про перші кроки адміністрації та педагогічного колективу роботи з батьками відповідної дитини та подальші кроки після отримання висновків та рекомендацій ІРЦ.
Учасники заходу отримали відповідь на питання щодо педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами, категорій освітніх труднощів та рівнів підтримки.